• Opettaja-lehti logo

OAJ:n 50-vuotiskonsertti: Seminaarinmäen Mieslaulajat 3.11. Oulussa

03.11.2023 - 19.00
Oulu, Madetoja-sali

OAJ:n 50-vuotisen taipaleen kunniaksi juhlimme jäsenten kanssa neljän eturivin artistin konserteissa. Marraskuussa OAJ:n jäsenille esiintyy Oulussa Seminaarinmäen Mieslaulajat. Jäsenet voivat seurata konserttia myös verkkolähetyksenä.

OAJ:n 50-vuotiskonsertti: Seminaarinmäen Mieslaulajat 3.11. Oulussa

Loppuvuodesta 2023 tulee kuluneeksi 50 vuotta OAJ:n perustamisesta. Sen kunniaksi tarjoamme jäsenlahjana Suomen eturivin artistien konsertteja. Semmareiden konsertti Madetoja-salissa alkaa klo 19 ja päättyy noin klo 21.30.

Seminaarinmäen mieslaulajat eli Semmarit on opettajankoulutuslaitoksen nuorukaisten syksyllä 1989 perustama mieskuoro. Nyt, 34 vuotta myöhemmin, Semmarit porskuttaa vahvempana kuin koskaan. Kuoro on kymmenien kotimaan kiertueiden lisäksi esiintynyt mm. kolmessa eri maailmannäyttelyssä (Portugali, Saksa, Dubai) ja tehnyt useita kiertueita ja esiintymismatkoja mm. Kiinaan, Saksaan, Yhdysvaltoihin ja Kanadaan sekä Skotlantiin, Viroon ja Ruotsiin. Puolet kuoron jäsenistä on yhä alkuperäisjäseniä, ja tiiviin ystäväporukan uusinkin tulokas liittyi ryhmään lähes 15 vuotta sitten.

Jäsenten lippuvaraus alkoi 16.9. – konserttia voi seurata myös verkossa

Jos haluat mukaan konserttiin, kannattaa jo nyt merkitä päivä kalenteriin!

Jäsenet voivat varata lipun Semmareiden keikalle 16.9. klo 9.00 alkaen. Linkin lippuvaraukseen löydät alta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi. Jos olet varannut lipun, mutta et pääsekään paikalle, voit antaa lipun eteenpäin kollegallesi, joka on OAJ:n jäsen.

Jäsenyys voidaan tarkastaa tapahtumassa, joten kannattaa ladata puhelimeen OAJ:n sovellus, josta löytyy jäsenkortti.

Löydät linkin verkkolähetykseen alta, kun kirjaudut omilla jäsentunnuksillasi.

Lisätietoja muista 50-vuotisjuhlallisuuksista ja jäseneduista päivitämme osoitteeseen oaj.fi/50.

Tapahtuman aikataulu
  • Ovet aukeavat yleisölle 17.30, ravintolavarauksen tehneille varauksen mukaan tarvittaessa jo aiemmin
  • Tapahtuma alkaa OAJ:n puheenjohtajan Katarina Murron puheella klo 19.00
  • Semmareiden konsertti alkaa n. klo 19.10
  • Tauko klo 20.00–20.25
  • Konsertti päättyy klo 21.15
Majoitustarjouksia OAJ:n jäsenille Oulussa 3.–4.11.2023

Jäsenkonsertin yhteydessä seuraavissa oululaishotelleissa on majoitustarjouksia OAJ:n jäsenille.

Varausten kanssa kannattaa toimia ripeästi, sillä OAJ:lle varattua kiintiötä vapautetaan tilaisuuden lähestyessä myös muille myytäväksi.

Kaikki Original Sokos Hotel Arinan kiintiöstä varaamattomat huoneet vapautuvat muille myytäväksi 15.9.2023. Radisson Blu Hotel Oulun kiintiöstä varaamattomista huoneista puolestaan 50 % vapautuu hotellin myyntiin 22.9.2023 ja loput 6.10.2023.

Tarjoushinnan saa syöttämällä varauskoodin, jonka löydät alta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi.

Radisson Blu Hotel Oulu 3.–4.11.2023

EUR 135.00/1hh

EUR 155.00/2hh

Yksittäiset huonevaraukset puhelimitse numerosta +358 300 870 010 tai sähköpostitse: reservations.finland@radissonblu.com