• logo

OAJ:n jäsenenä voit ilmoittaa jäsenyydessäsi tapahtuvat muutokset sähköisellä asiointilomakkeella. Myös jäseneksi liittyminen onnistuu helposti verkossa.

Kun teet muutosilmoitukset verkossa, tietosi saadaan välittömästi käyttöön. Jos liityt jäseneksi verkossa, saat mahdollisimman nopeasti käyttöösi monipuoliset jäsenedut.

Lomakkeiden avulla voit

• liittyä jäseneksi
  • tehdä yhteystietosi, työnantajasi tai yhdistyksesi muutosilmoituksen
  • ilmoittaa perhevapaalle, vuorotteluvapaalle, työttömäksi, muulle palkattomalle vapaalle jäämisestäsi tai eläkkeelle siirtymisestäsi
  • ottaa yhteyttä OAJ:hin.

Kysyttävää jäsenmaksuista?

Jäsenmaksut

Liittymislomake

Täytä liittymislomake, kun liityt OAJ:n uudeksi jäseneksi tai siirryt SOOLista OAJ:n varsinaiseksi jäseneksi.

Täytä liittymislomake

Siirtymislomake

Siirtymislomakkeella voit ilmoittaa, jos työnantajasi ja/tai työpaikkasi vaihtuu, paikallisyhdistyksesi/opettajayhdistyksesi vaihtuu tai jos haluat tehdä jäsenmaksun perintävaltuutuksen suoraan palkastasi. Jos vaihdat työpaikkaasi, mutta työnantajasi säilyy entisenä, ilmoita uudesta työpaikastasi suoraan jäsenpalveluun.

Vain kirjautuneet käyttäjät voivat täyttää lomakkeen.

Täytä siirtymislomakeOta yhteyttä jäsenpalveluun!

Muutosilmoituslomake

Muutosilmoituslomakkeella voit muuttaa yhteystietosi tai ilmoittaa palkattoman jakson (äitiysvapaa, vanhempainvapaa, hoitovapaa, vuorotteluvapaa). Palkattoman jakson aikana jäsenmaksusi on alennettu.

Vain kirjautuneet käyttäjät voivat täyttää lomakkeen.

Täytä muutosilmoituslomake

Ilmoitus eläkkeelle jäämisestä

Voit ilmoittaa eläkkeelle jäämisestäsi alla olevalla lomakkeella. Tee ilmoitus silloin, kun sinulla on pysyvä eläkepäätös. Vain kirjautuneet käyttäjät voivat täyttää lomakkeen.

Kun jäät eläkkeelle, ilmoita siitä myös palkanlaskentaan ja peruuta jäsenmaksun perintävaltakirja.

Ilmoita eläkkeelle jäämisestäsi

Yhteydenottolomakkeet

Voit ottaa yhteyttä OAJ:hin yhteydenottolomakkeilla. Kirjautuminen tuo yhteystietosi esitäytettyinä lomakkeille ja asiasi käsittely nopeutuu. Samalla voit tarkistaa, että yhteystietosi ovat kunnossa, ja tarvittaessa päivittää ne Omat tiedot -osion kautta.

Kirjautumisen jälkeen valitse aihe, johon asiasi liittyy. Tämän jälkeen lomake avautuu, ja voit täsmentää aihetta ja täyttää tarvittavat tiedot.

Täytä yhteydenottolomake