Tuloksia haulle "Sivista, yksityinen opetusala"

Mistä lisää työrauhaa ja hyvinvointia ammattikorkeakouluun?

Ammattikorkeakoulujen opetus- ja asiantuntijahenkilöstö on asetettu viime vuosina toiminnan tehostamisen, talkootyön kasvattamisen ja rajujen leikkausten kohteeksi. Luvatun amk-rahoituksen suunnanmuutoksen pitäisi antaa henkilöstölle toivoa; pian on tilaa keskittyä työhön, kehittyä ja kehittää, mutta käykö näin?

16.12.2019 Blogi
Jäsen voi vaikuttaa sopimusneuvottelutavoitteisiin montaa reittiä

OAJ:ssä valmistaudutaan parastaikaa kevättalven neuvotteluihin, joissa sovitaan opetusalan uusista työ- ja virkaehtosopimuksista. Tavoitteet viimeistellään joulukuussa, jota ennen jäsenillä on ollut lukuisia keinoja vaikuttaa.

18.11.2019 Blogi
Neljä ammattikorkeakoulua siirtyy Sivistan sopimukseen

Noin 800 OAJ:n ammattikorkeakoulujäsentä siirtyy ensi keväänä Sivistystyönantajien työehtosopimukseen. OAJ kehottaa neuvottelemaan vaihdoksesta henkilöstön siirtymissopimuksen. Pääluottamusmiehiä on ohjeistettu muutoksesta.

17.10.2019 Uutinen
OAJ:n jäsenillat starttaavat – sopimusneuvotteluista ja strategiasta puhutaan ympäri Suomen!

Syksyllä OAJ:n hallituksen jäsenet ovat mukana eri puolilla Suomea jäsenilloissa, joissa keskustellaan sopimusneuvotteluista ja OAJ:n uudistuvasta strategiasta. Katso, milloin jäseniltoja järjestetään omalla alueellasi, ja tule mukaan!

17.09.2019 Uutinen